システム障害発生のお詫びと復旧に関するお知らせ

2020/06/08

平素よりGR8 ONLINE STOREをご利用いただき、誠にありがとうございます。

この度、6月8日12時頃に発生いたしました弊社のシステム障害により
オンラインストアからの自動配信メールが送付出来なくなっております。
復旧は明日の12時以降の予定になり、お客様には下記の通りご対応・ご連絡をさせていただきます。 

【注文確認メール・
今回のシステム障害についてのお問い合わせ】
GR8 ONLINE STORE : eshop@gr8.co.jp
 
【出荷完了メールの送付について】
6月8日出荷のお客様へのメールについては、6月9日以降に対応させていただきます
 
多大なるご迷惑をお掛けしましたこと、心より深くお詫び申し上げます。 
今後、このような事態を発生させることなきよう、全社をあげて再発防止に努めてまいります。
引き続き、GR8 ONLINE STOREへの変わらぬご愛顧を賜りますよう、よろしくお願い申し上げます。

Apology for System Downtime and Recovery Notice

Due to a downtime the system that occurred on June 8th at around 12pm, we are currently unable to send out automatic emails.

It is expected to be restored after 12pm tomorrow, and we will be supporting you as follows.

Inquiries about order confirmation emails and system downtime

GR8 ONLINE STORE: eshop@gr8.co.jp

Information about delivery confirmation emails

You will be contacted by our team after June 9th if your order was shipped on June 8.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We will make sure nothing like this happens again in the future.

Thank you for your continuous support.

 

GR8
LAFORET HARAJUKU 2,5F
1-11-6 JINGUMAE SHIBUYA-KUTOKYO
1500001JAPAN
TEL&FAX/(03)3408-6908
MAIL gr8@gr8.co.jp